FOTO - Ministrantský tábor 2023

09.08.2023

Na letošní – v pořadí už 9. tábor jsme se vydali auty do Bělé pod Pradědem, kde jsme byli ubytovaní na faře v Dolním Domašově. Letos nás byla menší skupinka (starší ministranti vynechali tábor a na konci července se vydali na Celosvětové setkání mládeže do Lisabonu).

Po příjezdu jsme se šli projít po vesnici, která je zvláštní tím, že se zde nachází přes 50 vojenských bunkrů. Druhý den – v neděli po mši svaté v místním kostele, jsme vyjeli na trošku delší výlet – až za hranice Česka…. ano, navštívili jsme Polsko – město Nysa. Po prohlídce města, jsme se přesunuli na pláž Głębinów. Cestou zpět na faru jsme se stavili na večeři – pstruh s hranolkama (bylo to vynikající 😊). Následující den jsme navštívili Praděd, Karlovu Studánku,… Večer jsme zakončili promítáním filmu Malý princ. Úterý patřilo návštěvě města Jeseník a odpoledne se kluci vyřádili na koupališti. Středeční den jsme prožili ve Zlatých Horách – v poštovní štole, odkud jsme se přesunuli na poutní místo Panny Marie Pomocné (Mariahilf), kde jsme slavili mši svatou. Čtvrteční dopoledne patřilo balení věcí, po úklidu fary jsme se vydali na zpáteční cestu do Újezda. Cestou jsme se zastavili na prohlídku zámku Velké Losiny. Po prohlídce, jsme se stavili za odměnu na kebab a potom už opravdu HURÁ DOMŮ.

Tábor jsme si skvěle užili, a už teď se těšíme na tábor příští.